Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.
– Η διαδικασία επιστροφής έχει ως εξής:
α) Στην περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος καλείτε στο +30 6908902733, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 11 π.μ.- 5 μ.μ. ή στέλνετε email στο [email protected] με θέμα “Επιστροφή και αντικατάσταση προϊόντος” και ενημερώνεστε σχετικά με τα επόμενα βήματα της επιστροφής.
β) Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων:
– Αν η πληρωμή έχει γίνει ηλεκτρονικά (μέσω κάρτας), η επιστροφή γίνεται αυτόματα στο λογαριασμό του πελάτη και το ποσό εμφανίζεται σε 2, 3 εργάσιμες ανάλογα την τράπεζα.
Αναλυτικά βήματα επιστροφής
Το δέμα που επιστρέφετε στην περίπτωση επιστροφής & αντικατάστασης:
1. Πρέπει να είναι κλειστό και σε καλή κατάσταση
2. Το παραδίδετε εσείς σε κατάστημα courier
3. Το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη